Forum Posts

Philippe
Feb 19, 2019
In Vacatures
Wil je naar Marokko terugkeren of er voor langere tijd verblijven en ben je op zoek naar een stabiele job bij een Belgische werkgever? Voor de klantendienst van DPD Benelux zijn wij op zoek naar nieuwe collega's. Je komt terecht in een klein team van Nederlandstaligen dat via telefoon of e-mail het eerste aanspreekpunt is voor vragen over verzendingen. Dit zijn je taken: Je luistert actief en maakt een analyse van de klantvraag en tracht deze zo goed mogelijk zelf op te lossen. Als dit niet lukt, neem je contact op met collega's om tot een oplossing te komen. Hierbij respecteer je de afgesproken timing en procedures. Je beantwoordt vragen en geeft advies Je registreert elk contact nauwgezet in een CRM-systeem. Je bent een expert op gebied van de DPD producten en diensten Je profiel: Je bent klantgericht en communiceert vlot en duidelijk aan telefoon en via e-mail. Je spreekt en schrijft foutloos Nederlands en Engels. Je kan goed klantenrelaties onderhouden. Je hebt inzicht in de klantvraag en weet snel in te spelen op diens nodenJe hebt een eerste werkervaring in een contact center. Kennis van Salesforce CRM is een plus. Wij bieden: Een professionele omgeving met Belgische directie én Belgisch-Marokkaans management. Een competitief salaris aangevuld met bonussen. Een aanvullende ziekteverzekering, waarbij ook je gezin kan worden aangesloten. Na een proefperiode, een contract van onbepaalde duur (CDI). Begeleiding bij huisvesting. Interesse? Stuur een e-mail met je CV en motivatie naar vacature@nearshorecontact.com. Je kan ons ook telefonisch bereiken op +212 520.05.33.13 (Marokko) of +32 3 369 56 00 (Belgie).
Callcenter medewerker: DPD klantendienst (inbound) content media
0
0
1k
Philippe
Jan 27, 2019
In Vacatures
Wil je naar Marokko terugkeren of er voor langere tijd verblijven en ben je op zoek naar een stabiele job bij een Belgische werkgever? Voor een marktleider in telecomdiensten, zoeken wij een nieuwe collega die afspraken maakt met zelfstandigen en KMO's in Vlaanderen. Dit zijn je taken: Je luistert naar de klant en overtuigt hem om een afspraak te maken. Je plant deze afspraken in en je beheert samen met je collega's de agenda's van het salesteam. Je bent stipt en verwerkt de gegevens nauwgezet in een CRM-systeem. Je profiel: Je bent commercieel gedreven en spreekt perfect Nederlands. Een eerste ervaring in telemarketing is een plus. Je bent een doorzetter, neemt initiatief en kan klanten overtuigen. Je bent resultaatgericht en administratief stipt. Wij bieden: Een professionele omgeving met Belgische directie én Belgisch-Marokkaans management. Een 38 uren werkweek, van maandag tot vrijdag. Een competitief salaris aangevuld met bonussen. Een aanvullende ziekteverzekering, waarbij ook je gezin kan worden aangesloten. Na een proefperiode, een contract van onbepaalde duur (CDI). Begeleiding bij huisvesting. Interesse? Stuur een e-mail met je CV en motivatie naar vacature@nearshorecontact.com. Je kan ons ook telefonisch bereiken op +212 520.05.33.13 (Marokko) of +32 3 369 56 00 (Belgie).
Callcenter medewerker: Afspraakplanning Telecom content media
0
0
611
Philippe
Admin
More actions